sâmbătă, 12 mai 2012

Bine ati venit pe blogul Posete si Accesorii - Simona Corina

Bun venit!

Daca ceea ce cautati este o geanta trendy, casual, sau poate o poseta chic si eleganta, o geanta incapatoare, perfecta pentru purtat o zi intreaga, ori o poseta plic ideala pentru orice eveniment, fie o iesire in oras, o plimbare de seara sau o petrecere, eu va pot oferi solutia perfecta.

Ma numesc Simona Corina si m-am hotarat sa lansez acest proiect ce imi poarta numele din pasiunea mea pentru genti, pentru posete si pentru tot felul de accesorii care ne intregesc zi de zi tinuta, ne ilustreaza personalitatea si in acelasi timp ne sunt necesare si utile.

Ceea ce veti gasi aici sunt posete si accesorii deosebite prin culoare, design, interpretaarea formelor, materiale, deoarece ceea ce eu imi propun este sa va ofer mereu noi idei si produse pentru accesorizarea tinutelor.

Va propun o gama variata de posete, de la mari la mici, de la genti sport la plicuri elegante, toate fiind modele atractive, creative si deosebite, care cu siguranta va vor face remarcate oricand, oriunde si de catre oricine.

Totodata, promovez ideea de poseta unicat, de aceea aduc mereu ceva nou, dar in stocuri limitate.

Apreciez orice feedback primit in legatura cu produsele mele si raspund cu placere intrebarilor si nelamuririlor voastre. Asadar, nu ezitati sa ma contactati la contact@posete-accesorii.ro sau pe magazinul nostru Breslo.

Va multumesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu